петак, 23. фебруар 2018.

Schaebens Peel-off maska

Iako hladno vreme ne pogoduje mojoj suvoj koži ja povremeno moram da radim piling. 
Do sada sam uglavnom koristila pilinge sa mikro-granulama a sada sam odlučila da probam i peel-off masku tj.masku koja se ljušti nakon izvesnog vremena po nanošenju.
Kao što obično radim i sada ću spomenuti sastojke: glicerin (za bolju hidrataciju), ekstrakti kivija i ananasa (za blagi piling), bisabolol (sa umirujućim uticajem), hidrolizovana svila (protiv isušivanja kože), limunska kiselina (sa antibakterijskim delovanjem) i vitamin E (antioksidans).
Maska se nanosi na prethodno očišćeno lice i drži na njemu dok se ne osuši - posle toga se skida jednim potezom.
Tekstura maske je gelasta i plavičasto-prozirne boje. Lako se nanosi na lice, ali...neravnomerno se suši na njemu što otežava kasnije skidanje. Meni se čak dogodilo da se nakon pola sata pojedini delovi lako ljušte dok je na drugim mestima maska i dalje vlažna (na kraju sam, posle 45 minuta, morala da se dobro umijem mlakom vodom i tako sperem ostatke maske koji su se zadržali).
Što se tiče efekta imam sve pohvale jer je nakon korišćenja maske koža zaista čista i blistava, ali... kada je u pitanju samo nanošenje i čekanje da se maska osuši tu je već druga priča.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...