уторак, 15. август 2017.

Sapun od himalajske soli za ublažavanje celulita, kao i za negu kože

Pre izvesnog vremena sam pisala o slanom rastvoru za lice a danas je došao na red, kako jedna moja prijateljica kaže, sapun za cicije koji može da traje i do šest meseci i to samo zbog načina korišćenja koji propisuje da se sapun dobro pokvasi, pažljivo namaže na ruke i potom nanese na željeni deo kože.
Sapun (320gr, 190 dinara) se sastoji od 100% kristalne soli i ne sadrži nikakve dodatke. Himalajska so u sebi ima 84 prirodna elementa i minerala (kalijum, kalcijum, magnezijum...) koji su ugrađeni u kristalnu rešetku soli. Rastvaranjem u vodi dolazi do njihove jonizacije što omogućava da ih telo apsorbuje na ćelijskom nivou.
Sapun je namenjen osobama sa suvom i osetljivom kožom, a mogu da ga koriste i svi oni koji imaju probleme sa aknama, kao i oni koji imaju poteškoće sa celulitom.
Iako je poželjno korišćenje sapuna, kao što sam spomenula, bez direktnog nanošenja na kožu, ja to pravilo ne poštujem jer je ono aktuelno samo zbog prisustva grube teksture koja može izgrebati kožu.
Inače, moja suva i osetljiva koža dobro reaguje na sapun ne samo zato što on potstiče mikrocirkulaciju već i zbog njegovog negujućeg svojstva i mogu da kažem da se posledice upotrebe najbolje vide po mekoj koži na kojoj su tragovi celulita umanjeni.
PS. Na kraju moram da dodam da sapunu do savršenstva nedostaje samo jedan detalj - miris.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...