субота, 5. август 2017.

Mesečeva dijeta - pun mesec 7.avgusta 2017. u 20h 11min

Sutra, 7.avgusta 2017. u 20h 11min počinje mesečeva mena - pun mesec. To predstavlja još jednu priliku da svi ljubitelji Mesečeve dijete ponovo probaju njenu efikasnost.
Kao što je poznato, dijeta propisuje gladovanje tokom 24h od početka mene, uz povećan unos tečnosti kako bi se organizam očistio od nakupljenih toksina. Pri tome se (istina - malo) i gubi na težini.
Ja sam se već pripremila za dijetu - kupila sam jedan i po litar jogurta (100gr - 61 kalorija) i smatram da će mi to biti dovoljno da skinem bar 1 - 1,5kg. A hoće li tako i biti  - utvrdiću sutra.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...