уторак, 1. август 2017.

Himalajski slani rastvor za lice (ne samo za masnu kožu sa aknama već i za detoksikaciju)

Leto i visoke temperature čine da moja inače suva koža poludi u toj meri da ujutru moram da koristim preparat za čišćenje lica kako bih uklonila suvišnu masnoću, iako tokom večernje nege nanosim samo neki lagani serum.
Zbog takvih okolnosti sam odlučila da uveče lice ostavim bez ikakve nege, ali...posledica takvog postupanja se odmah primetila po beživotnoj koži.
Slučajno sam čula za blagotvorno dejstvo himalajske soli koja sadrži 84 prirodna elementa i minerala (kalijum, kalcijum, magnezijum... - svi elementi su ugrađeni u kristalnu rešetku soli a rastvaranjem u vodi dolazi do njihove jonizacije što omogućava da ih telo apsorbuje na ćelijskom nivou) i podržava zdravu pH vrednost ćelija.
Iako sam čitala mnogo saveta o rastvaranju soli kako bi se ona upotrebila za negu lica odahnula sam kada sam videla već pripremljen rastvor (500ml, 130 dinara) u jednoj prodavnici zdrave hrane.
Slani rastvor koristim samo tokom večernje nege. U početku sam ga nanosila svako drugo veče a od kako je temperatura počela da raste on je postao svakodnevna rutina (podrazumeva se da upotrebljavam antirid za predeo oko očiju).
Mada je slani rastvor uglavnom namenjen osobama koje imaju masnu kožu sklonu aknama jer ima protivupalno delovanje, ja ga koristim za detoksikaciju i potsticanje mikrocirkulacije i mogu da kažem da deluje. Istina je da sam u početku imala osećaj neprijatnosti zbog blagog peckanja na koži nakon nanošenja ali sam se vremenom navikla na to i sada, svakog jutra, imam čistu kožu zdravog sjaja.
PS. Kao i sve preparate za negu i slani rastvor tokom leta držim u frižideru.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...