петак, 4. август 2017.

DOVE Deeply nourishing gel za tuširanje

Tropske vrućine ovih dana me prosto teraju da se u toku dana više puta tuširam tako da su mi preparati za ovu namenu postali brzo potrošna roba.
Jedan od meni dragih je DOVE Deeply nourishing (Roda, 500ml, akcijska cena 320 dinara), ali samo zbog činjenice da pomaže koži da bude meka i hidrirana. Inače, da sam gledala samo na neutralni miris ovog gela za tuširanje sigurno ga ne bih kupila.
Od sastojaka treba spomenuti laurinsku kiselinu (za bolju hidrataciju), suncokretovo (sa hranljivim dejstvom) i sojino ulje (sa regenerativnim delovanjem), glicerin (sa hidrirajućim uticajem) i cink oksid (antiseptičko i protivgljivično dejstvo).
Tekstura je lagana i bele je boje. 
Prilikom korišćenja gel daje bogatu penu koja čini čuda kada je suva koža u pitanju. Naime, ja nakon njegove upotrebe nemam razloga za dodatnu negu jer je on dovoljno snažan da kožu ostavi mekom i hidriranom. 
Da gel ima malo intenzivniji miris bio bi savršen za mene, ali... s obzirom da cink oksid ima i zaštitno delovanje kada su u pitanju štetni sunčevi zraci meni je baš pogodan za jutarnje tuširanje pre izlaska iz kuće.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...