субота, 26. август 2017.

Caudalie serum Resveratrol Lift

Resveratrol Lift linija brenda Caudalie predstavlja inovaciju u postizanju prirodnog lifting efekta. Iako u svom sadržaju ima i balzam za zonu oko očiju, dnevni fluid SPF 20 i noćnu infuzionu kremu ja smatram da je njen najbolji deo serum (30ml, akcijska cena 4.860 dinara) koji doprinosi bržem preoblikovanju kontura lica - on vraća mladalački izgled kože i obnavlja njenu čvrstinu i elastičnost.
Glavni sastojci seruma su resveratrol (za stimulaciju kolagena i proizvodnju elastina, a uz to i za zatezanje kože), peptidi (za bržu obnovu ćelija i bolju mikrocirkulaciju) i mikrohijaluronska kiselina (za postizanje optimalne hidratacije), kao i skvalen (omekšavajući uticaj), vitamin E (antioksidans) i lecitin (za glačanje kože).
Serum lagane teksture nanosi se na prethodno očišćeno lice tokom jutarnje, kao i tokom večernje nege da bi se potom nanela odgovarajuća krema.
Moram da dodam da tretman serumom jednom u toku sedmice pojačavam sa mezorolerom, a efekti (posle jednonedeljne upotrebe) najbolje se vide po hidriranoj koži koja polako počinje da se zateže. Što se tiče bora - ne znam šta da kažem jer ih zaista nemam mnogo. Moj najveći problem je lagano opuštanje kože i svesna sam da će mi za njegovu korekciju trebati više vremena, ali do tada ću biti zadovoljna što mi koža lica izgleda mlađe nego ranije (i po mišljenju drugih ljudi, a ne samo po mom).
PS. Pošto je serum prilično jak ne treba da čudi reakcija kože na njega, posebno kada je u pitanju prvih nekoliko nanošenja. Na mojoj osetljivoj koži je u početku izazivao blago crvenilo koje se posle kratkog vremena povlačilo, dok sada sve prolazi bez ikakvih neprijatnosti.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...