недеља, 8. новембар 2015.

Novo! Monoi ulje za lice, telo i kosu

Čim sam u veledrogeriji Lilly videla novo ulje za lice, telo i kosu prosto sam morala da ga kupim (100ml, akcijska cena 1.039 dinara).
Osnovu sadržaja čine ulje jojobe koje ima hranljivo i protivupalno dejstvo, kokosovo ulje sa svojim regenerativnim svojstvima namenjeno za negu suve i osetljive kože, bisabolol (aktivni sastojak kamilice) koji smiruje iritiranu kožu i sprečava njene infekcije, vitamin E (antioksidans) i Gardenia Tahitensis Flower (cvet Tiare koji se inače koristi u vencima dobrodošlice na Tahitiju) za hidrataciju i zaštitu kože i kose.
Iako je Monoi ulje namenjeno za negu kože lica koju revitalizuje i poboljšava joj elastičnost, ja sam zbog prisustva parfema u sadržaju bila malo uplašena zbog moguće iritacije pa sam se usmerila na negu kose.
Postoje dva načina upotrebe ulja za negovanje kose. Prvi je hranljiva maska - ulje se nanese na suvu kosu i vlasište, ostavi na njoj oko 15 minuta, posle čega sledi uobičajeno pranje sa šamponom. Drugi način je povezan sa željom za postizanjem glatke i sjajne kose - par kapi ulja se nanese na dlanove i utrlja u vlažnu kosu posle pranja, a potom se kosa osuši.
Moja kosa je suva i prilično oštećena (bez obzira koliko se trudim oko nje). Zbog toga sam se i usmerila na negu sa uljima kako bih joj dodala na kvalitetu. Monoi ulje sam koristila i kao masku (posle koje se kosa lakše oblikuje) i kao dodatni tretman posle pranja kose pri čemu mi se posebno dopada činjenica da ulje ne lepi kosu i ne čini je masnom iako sam ga nanosila na celu dužinu. Postignuti svilenkasti sjaj kose je ostao prisutan do sledećeg pranja uz urednu frizuru.
Da ne zaboravim - ulje sam jednom koristila i kao negu za telo posle tuširanja. Utrljala sam ga u vlažnu kožu i.... ne samo da sam imala utisak nove meke kože, već je i prijatan egzotični miris ostao dugo prisutan na njoj.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...